XML
Obwieszczenie Wójta Gminy
RRG.7031.1.2022                                                                 Olszanica, 25.10.2022 r.                                                                                                          

OBWIESZCZENIE
Wójt Gminy Olszanica

 
Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1297 z późn. zm.)
podaje do publicznej wiadomości informację,

 
 
o zamiarze przeprowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbiór i transport i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Olszanica oraz prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Olszanica w 2023 r.”

 
Na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1297 z późn. zm.) Wójt Gminy Olszanica informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne na okres od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
W związku z powyższym wyznacza się termin 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (w oświadczeniu właściciel nieruchomości wskazuje przedsiębiorcę, z którym zawarł umowę, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz dołącza do oświadczenia kopię tej umowy, pod rygorem nieskuteczności oświadczenia), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. Oświadczenia, o których mowa powyżej, są skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.

Niniejszą informację podaje się do publicznej wiadomości, poprzez zamieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej  Gminy Olszanica https://bip.olszanica.pl/ na stronie internetowej urzędu: https://gminaolszanica.pl  oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Olszanicy


 
                                                                                  Z up. Wójta
                                                                                dr  Robert Petka
                                                                                Zastępca Wójta
Podmiot publikującyJustyna Nanaszko
WytworzyłJustyna Nanaszko2022-10-25
Publikujący Justyna Hutek - Justyna Hutek 2022-10-25 14:47