Urząd Gminy Olszanica
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

Referat Finansów

Kierownik Referatu – Skarbnik Gminy : mgr Lucyna Weremińska

Stanowisko ds. księgowości dochodów budżetowych

kontakt:

tel. 013 461 70-45
     013 461 70-46
fax.013 461 73-73
e-mail:
finanse@olszanica.pl

1. Prowadzenie urządzeń księgowych (syntetyka) w zakresie wszystkich dochodów budżetowych -
podatkowych , w tym: księgowanie podatków, opłat lokalnych, opłaty skarbowej , opłat za miejsca
na cmentarzu.
2. Podział dowodów dotyczących dochodów budżetowych (na podstawie wyciągów bankowych) oraz
sporządzania zestawień (PK) wg podziałek klasyfikacji budżetowej).
3. Przygotowywanie kontokwitariuszy imiennych oddzielnie dla każdej wsi, zgodnie z obowiązującym
w Urzędzie wzorem.
4. Organizowanie poboru i nadzór nad inkasem zobowiązań pieniężnych:
- dokonywanie rozliczeń i kontroli rachunkowej sołtysów, terminowości odprowadzania zainkasowanych kwot,
5. Przygotowanie danych do obliczania wynagrodzenia dla sołtysów za inkaso,
- przeprowadzanie analizy zaległości w spłacie zobowiązań pieniężnych, bieżące wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz ich aktualizacja.
6. Sprawozdawczość ( jednostkowa i zbiorcza) w zakresie dochodów budżetowych oraz należności,
przygotowanie danych do sprawozdania z wykonania budżetu oraz informacji półrocznej – część
tabelaryczna i opisowa.
7. Wprowadzanie wpłat do systemu komputerowego „OPI, OPŁATY” podatników dokonujących wpłat
w kasie, za pośrednictwem poczty i banków.
8. Pełnienie funkcji zastępcy kasjera Urzędu (podczas nieobecności kasjera w pracy) ,w tym :
a) przyjmowanie wpłat od zobowiązanych oraz wystawanie potwierdzeń,
b) odprowadzanie wpływów na właściwe rachunki bankowe budżetu gminy,
c) kontrolowanie kompletności przekazanych do realizacji dokumentów,
d) dokonywanie wypłat rachunków, list płac, zasiłków i dodatków zgodnie z ustalonymi terminami wypłat,
e) sporządzanie na bieżąco raportów kasowych z dokonanych operacji, oddzielnie dla poszczególnych rachunków bankowych,
f) przyjmowanie i przechowywanie oraz prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
g) wystawianie czeków na pobranie gotówki oraz sporządzanie przelewów,
h) przyjmowanie wpłat opłaty skarbowej,
i) kompletowanie wyciągów bankowych,
9. Dokonywanie miesięcznych rozliczeń z tytułu wpłat za wyżywienie w świetlicy szkolnej oraz zakupu
środków żywności.
10. Prowadzenie ksiąg rachunkowych i kartotek imiennych należności Zakładowego Funduszu Świadczeń
Socjalnych, rozliczenie w zakresie podatku dochodowego od działalności socjalnej.
11. Prowadzenie właściwych dla stanowiska teczek spraw, zgodne z przepisami prawa opisywanie dokumentów
oraz przechowywanie, przygotowywanie do archiwum zakładowego.

 

Podmiot publikującyAleksandra Dul-Romanek
WytworzyłAleksandra Dul-Romanek - Inspektor2009-03-25
Publikujący Justyna Hutek - Justyna Hutek 2024-02-20 13:51
Ostatnio dodane
Aktualności
data dodania: 2023-04-21
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
data dodania: 2024-02-26
Przetargi
Wyniki przetargów
Treści
data dodania: 2024-03-18
Newsletter
Urząd Gminy OlszanicaOlszanica 81, 38-722 Olszanica tel. 013 461 70-45 email: gmina@olszanica.pl
Wygenerowano: 19 marca 2024r. 09:48:29
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.