Urząd Gminy Olszanica
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Rejestr zmian dla przetargu: Ogłoszenie o zamówieniu realizowanym w trybie podstawowym na zadanie: „Przebudowa nawierzchni dróg i placów na asfaltowe”
Lp. Zmiana Data Zmiany dokonał Pokaż
1Dodano plik Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.pdf2022-09-26 10:20:09Justyna Hutek
2Dodano plik SKMBT_C454e22092612250.pdf2022-09-26 12:48:11Justyna Hutekwięcej...
3Dodano plik Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia - korekta.pdf2022-09-28 15:31:17Justyna Hutekwięcej...
4Dodano plik Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_.pdf2022-09-28 15:31:17Justyna Hutekwięcej...
5Dodano plik Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf2022-10-05 09:27:12Justyna Hutekwięcej...
[ powrót ]
Ostatnio dodane
Aktualności
data dodania: 2023-04-21
Uchwały/Zarządzenia
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-23
Przetargi
Wyniki przetargów
Treści
data dodania: 2024-02-23
data dodania: 2024-02-22
data dodania: 2024-02-21
data dodania: 2024-02-20
data dodania: 2024-02-20
Newsletter
Urząd Gminy OlszanicaOlszanica 81, 38-722 Olszanica tel. 013 461 70-45 email: gmina@olszanica.pl
Wygenerowano: 25 lutego 2024r. 03:41:25
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.