Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Olszanica z udziałem społeczności gminy”
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 z późn. zm.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Olszanica(dalej zwany LPR), który stanowić będzie podstawę do ubiegania się przez Gminę Olszanica oraz inne uprawnione podmioty o wsparcie projektów ze środków Regionalnego Programu Rozwoju Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
LPR powinien zostać opracowany zgodnie z Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Regionalnego i winien zawierać wszystkie elementy określone w ww. wytycznych.
Nazwa i adres zleceniodawcy:
Gmina Olszanica 38-722 Olszanica 81
Warunki zlecenia
-
Wykonawca Programu Rewitalizacji zobowiązany będzie do przeprowadzenia pełnej diagnozy służącej wyznaczeniu obszaru zdegradowanego (wraz z mapą) oraz zdefiniowaniu dotykających go problemów, a następnie wyznaczeniu obszaru rewitalizacji.
-
Minimalny zakres LPR określają wytyczne w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Program Rewitalizacji powinien posiadać następujące cechy i zawartość (elementy): kompleksowość programu rewitalizacji, koncentrację programu rewitalizacji, komplementarność programu rewitalizacji
z innymi dokumentami, komplementarność przestrzenną, komplementarność problemową, komplementarność międzyokresową, komplementarność źródeł finansowania, realizację zasady partnerstwa i partycypacji. Program Rewitalizacji powinien również zawierać listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych.
-
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa LPR będzie podlegał ocenie przez powołany w UMWP zespół ds. Rewitalizacji bądź w ramach konkursu planowanego przez Instytucję Zarządzającą RPO WO, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania opracowanego dokumentu do ewentualnych uwag/zaleceń ww. instytucji.
-
Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia minimum 2 warsztatów diagnostyczno – projektowych i min. 1 spotkania konsultacyjnego oraz do zredagowania końcowej wersji dokumentu. Wykonawca musi przeprowadzić konsultacje w poniżej przedstawionych formach:
-
zbieranie uwag w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej lub formularzy zamieszczonych na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej;
-
spotkania, debaty, warsztaty, spacery studyjne, ankiety, wywiady, wykorzystanie grup przedstawicielskich lub zbieranie uwag ustnych.
-
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu uchwały zatwierdzającej LPR wraz z uzasadnieniem oraz do uczestnictwa w sesji Rady Gminy Olszanica, podczas której LPR będzie zatwierdzany w celu udzielania ewentualnych wyjaśnień.
-
Wszelkie dane niezbędne do opracowania dokumentacji mają zostać zebrane i przetworzone przez Wykonawcę.
-
Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania oraz prezentowania na wszelkich znanych polach eksploatacji , będą należały do Zamawiającego.
-
Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 3 egzemplarzach. Kompletna dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie przekazana Zamawiającemu także w formie cyfrowej edytowalnej (na dowolnym nośniku).
-
Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko LPR w tym opracowania wniosku o wydanie opinii do Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w sprawie konieczności lub braku konieczności sporządzenia Prognozy Oddziaływania na Środowisko oraz uwzględnieniu ewentualnych uwag w dokumencie (na podstawie ustawy z dn. 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2016.353 z późn. zm.).
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
do dnia 31 maja 2017 r. – przekazanie Zamawiajacemu finalnej wersji dokumentu, która zostanie przedstawiona podczas obrad Rady Gminy Olszanica.
Kryteria oceny ofert
-
Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
-
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 1do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Cena oferty musi być podana w polskich złotych cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług (VAT), do dwóch miejsc po przecinku.
-
Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.
Termin i miejsce składnia ofert:
Do dnia 17.03.2017 r. do godziny 12:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy w Olszanicy, pod adresem: Urząd Gminy w Olszanicy 38-722 Olszanica 81, lub drogą elektroniczną na email: gmina@olszanica.pl
Przewidywany termin wyboru oferty: do dnia 20 marca 2017 r.
-
Przewidywany termin podpisania umowy z Wykonawcą: do dnia 25 marca 2017 r.
-
Osoba do kontaktu: Tomasz Lasyk tel 13 461 70 04
Określenie warunków dokonywania zmian umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności:
-
Terminu wykonania usługi
-
Zmiany powszechnie obowiazujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron.
-
Zmiany osób do kontaktu.
-
Zmiany stawki podatku VAT.
-
Zmian dotyczących sposobu płatności.
Wszelkie istotne zmiany w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Warunki udziału w postępowaniu:
|
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
|
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Oferent wykaże, że: samodzielnie zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu od podstaw programu rewitalizacji dla miejscowości/gminy w przeciągu ostatnich 5 lat.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy.
|