XML
Ogłoszenie - Zapytanie o cenę

ZAPYTANIE OFERETOWE
DOTYCZĄCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO

Wójt Gminy Olszanica mając na uwadze art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz .U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) zaprasza do złożenia ofert na wykonanie zadania:

Przedmiot zamówienia:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Olszanica.


Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Olszanica , 38-722 Olszanica 81, NIP 6881246016.
e-mail gmina@olszanica.pl

1.Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Olszanica w zakresie:
- pakowania, załadunku, transportu oraz przekazania do unieszkodliwienia na składowisko
odpadów niebezpiecznych płyt azbestowo cementowych zalegających na nieruchomościach
należących do osób fizycznych oraz gminnych.
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest tj. płyt azbestowo cementowych
( płyty faliste, płyty małe „karo”) do załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych została określona przez Zamawiającego na około
5.190 m2 ( 77,85 Mg). (podana ilość może ulec zmniejszeniu w przypadku rezygnacji
właścicieli nieruchomości w trakcie realizacji umowy).

Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym , w związku z realizacją zadania przy dofinansowaniu Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości określający lokalizację i nazwisko właściciela posesji, z których będzie dokonany odbiór płyt azbestowo- cementowych. Termin wykonania prac Wykonawca ustali z każdym właścicielem nieruchomości indywidualnie.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu i właścicielowi nieruchomości po jednym egzemplarzu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości (protokół , który powinien zawierać imię i nazwisko osoby, od której odebrane są wyroby zawierające azbest , wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów ). oraz wystawi oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane prawidłowo, z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego. Oświadczenie powinno zostać parafowane przez właścicieli nieruchomości.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty przekazania odpadu na składowisko, odpadów niebezpiecznych potwierdzające ilość odebranych odpadów (wagowo).
 

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.
1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 21),
2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25
poz.150, z późn. zm.),
3) Ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych
( Dz.U. z 2011r. Nr 227 poz. 1367)
4) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie
zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów
zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania
takich wyrobów (Dz.U. z 2005 r.Nr 216, poz. 1824),
5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004
r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów
zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649),
6) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w
zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i
oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby
zawierające azbest (Dz. U. Nr 8, poz.31).
7) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie
w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów
zawierających azbest (Dz. U. Nr 162, poz. 1089).
8) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów
dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249 poz.
1673).

3. Termin realizacji zamówienia:

Od podpisania umowy do dnia 30 września. 2013 r.

4. Kryteria oceny oferty: 100% cena brutto

5. Opis sposobu przygotowania oferty.

- zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej. Oferty muszą być
złożone w formie pisemnej.
- wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- oferta musi być napisana w języku polskim, sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do
pisania, komputera lub ręcznie, oraz podpisana przez osobę upoważnioną do składania
oświadczenia woli.
- każda strona kserokopii dokumentów wymaganych w ofercie przez zamawiającego ma być
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania
oferty.
6. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do 14 czerwca 2013 r.
listownie na adres:
Urząd Gminy Olszanica
38-722 Olszanica 81
lub osobiście w sekretariacie Zamawiającego I piętro, pok. Nr 22.

Na kopercie należy umieścić napis „ Oferta na usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Olszanica.”
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Zapytanie Plik pdf 299.79 KB
Podmiot publikującyBiuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Olszanica
Wytworzył2013-06-07
Publikujący -