Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wyznaczenie tras rowerowych oraz zakup namiotu plenerowego w gminie Olszanica. Nr sprawy RRG.271.2.2015
GMINA OLSZANICA |
Urząd Gminy w Olszanicy38-722 Olszanica 81, tel. /0 - 13/ 461 70 45 fax./0 - 13/ 461 73 73 www. olszanica.pl e-mail: gmina@olszanica.pl
|
Certyficate HU10/4954 |
|||
RRG. 271. 2.2015 Olszanica 2015-03-09 |
Zawiadomienie o wyniku postępowania :
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Wyznaczenie tras rowerowych oraz zakup namiotu plenerowego w gminie Olszanica. Nr sprawy RRG.271.2.2015
Wybór najkorzystniejszej oferty:
I. Gmina Olszanica działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, informuje, iż w prowadzonym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę w zakresie zadania nr 2 – Prohanbud Bis sp. z o.o,
38-623 Uherce Mineralne 301
Uzasadnienie wyboru:
Oferta odpowiada wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawie Pzp oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert ( cena+ gwarancja ).
Wyniki streszczenia oceny i porównania ofert w przedmiotowym postępowaniu:
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Kwota |
Ocena |
1. |
Usługi Ogólnobudowlane inż. Jakub Kiełbasa, 38-722 Olszanica |
Zadanie nr 2 11 070,00 |
Zadanie nr 2 Cena – 63,33 Gwarancja – 5 Razem – 68,33
|
2. |
Prohanbud Bis sp. z o.o, 38-623 Uherce Mineralne 301 |
Zadanie nr 2 – 7 380,00 |
Zadanie nr 2 Cena – 95 Gwarancja – 3 Razem : 98,0 |
3. |
COMtel /MCMultimedia Damian Chorążak , 38-500 Sanok, ul. Podgórze 2/11 |
Zadanie nr 2 – 9 840,00 |
Zadanie nr 2 Cena – 71,25 Gwarancja 3 Razem – 74,25 |
4. |
MP TENT ul. Strzelecka 19, 59-814 Pobiedna |
Zadanie nr 2 – 4 600,00 |
Wykonawca wykluczony na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy pz.p |
II .Oferty wykluczone: MP Tent ul. Strzelecka 19,59-814 Pobiedna
Podstawa prawna : Art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne:
Oferent złożył ofertę bez wymaganych dokumentów zawartych w ogłoszeniu o zamówieniu w pkt III.4.1 oraz w SIWZ potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu tj. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłaceniem podatku lub zaświadczenie przewidziane prawem o odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W dniu 5.03.2015 roku emailem, a następnie pocztą w/w oferent został wezwany pisemnie do uzupełnienia dokumentów wymienionych powyżej, z terminem dostarczenia zamawiającemu do dnia 9 marca 2015 roku do godz. 12:00. Oferent emailem odpowiedział, że brak możliwości dostarczenia tych dokumentów jak również do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego nie dostarczył dokumentów. W związku z tym na podstawie art. 24 ust 2 pkt 4 wyklucza się wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 2.
Oferty odrzucone – ofertę wykluczoną uważa się za odrzuconą. Innych ofert nie odrzucono
II. Podpisanie umowy:
Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust.1 pkt 2 Pzp tj. nie krótszym niż 5 dni od daty przesłania zawiadomienia.
Rejestr zmian
Modyfikował/a: Tomasz Lasyk
Data: 2015-03-09 12:17:28