Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.Polityka Cookies
[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Olszanica
  
25-09-2017, Poniedziałek, 17:16


Jesteś tutaj :: eBIP :: Zamówienia publiczne
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Szukaj przetargu
Data rozpoczęcia przetargu: od: do:
Rozstrzygnięte przetargi Nierozstrzygniete przetargi Archiwalne


Strona:
[1]
2
3
4
5
6
7
8
9

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym dla zadania pn.:

"Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanica w okresie zimowym 2017/2018”

 



Data składania ofert:
2017-10-03 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 159.50 KbPlik DOC
2. SIWZ 165.50 KbPlik DOC
3. Zal. Nr 1 do SIWZ Wzór formularza ofertowego 44.74 Kb
4. Zal. Nr 2 do SIWZ Wzór owiadczenia na podstawie art. 25a ust.1 ustawy 42.00 KbPlik DOC
5. Zal. Nr 3 do SIWZ Wzór oswiadczenia grupa kapitalowa 39.50 KbPlik DOC
6. Zal. Nr 4 do SIWZ wykaz narzędzi i sprzętu 37.00 KbPlik DOC
7. Zał. Nr 5 do SIWZ Wzór umowy 50.50 KbPlik DOC
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-09-25 08:00:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-09-25 12:27:09

Rejestr zmian

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym dla zadania pn.:

„Przebudowa ciągu dróg dz. nr ewid. 215, 214, 222, 239 w miejscowości Olszanica w km 0+340 - 0+554”

 



Data składania ofert:
2017-08-17 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 84.00 KbPlik DOC
2. Zmiana do ogłoszenia 24.00 KbPlik DOC
3. SIWZ 62.38 Kb
4. Zał. nr 1 do SIWZ - przedmiar i mapka 662.56 KbPlik PDF
5. Zal. Nr 2 do SIWZ Wzór formularza ofertowego 41.96 Kb
6. Zal. Nr 3 do SIWZ Wzór oświadczenia na podstawieart.25aust.1ustawy1 41.50 KbPlik DOC
7. Zal. Nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia grupa kapitalowa 39.50 KbPlik DOC
8. Zal. Nr 5 do SIWZ Wzór wykazu robt 38.00 KbPlik DOC
9. Zal. Nr 6 do SIWZ Wzór wykazu osób 37.00 KbPlik DOC
10. Zal. Nr 7 do SIWZ Wzór Umowy 163.00 KbPlik DOC
11. Zal. Nr 8 do SIWZ Wzór pełnomocnictwa 41.00 KbPlik DOC
12. Informacja z otwarcia ofert 326.51 KbPlik PDF
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 368.08 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-08-01 11:00:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-08-01 11:05:18

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-08-16 13:39:52: Dodano plik Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
2017-08-16 13:39:26: Dodano plik Informacja z otwarcian ofert.pdf
Więcej >>>
2017-07-27 10:14:42: Dodano plik Odpowiedzi na pytania.pdf
2017-07-20 15:11:01: Dodano plik Zał. nr 10a przedmiar robót boisko olszanica.pdf
2017-07-20 15:10:37: Dodano plik Zał. nr 10 przedmiar robót boisko uherce m.pdf
2017-07-20 15:10:11: Dodano plik Zał. nr 9 - STWIORB.pdf
2017-07-20 15:09:48: Dodano plik Zal. Nr 8 do SIWZ Wzor wykazu osób.doc
2017-07-20 15:09:37: Dodano plik Zal. Nr 7 do SIWZ Wzór umowy.doc
2017-07-20 15:09:23: Dodano plik Zal. Nr 6 do SIWZ Wzór pełnomocnictwa.doc
2017-07-20 15:09:13: Dodano plik Zal. Nr 5 do SIWZ Wzór wykazu robt.doc
2017-07-20 15:09:00: Dodano plik Zal. Nr 4 do SIWZ Wzór owiadczenia grupa kapitalowa.doc
2017-07-20 15:08:49: Dodano plik Zal. Nr 3a do SIWZ Wzór zobowiązanie.doc
2017-07-20 15:08:36: Dodano plik Zal. Nr 3 do SIWZ Wzór oświadczenia na podstawie art.25aust.1ustawy.doc
2017-07-20 15:08:21: Dodano plik Zal. Nr 2 do SIWZ Wzór formularza ofertowego.docx
2017-07-20 15:08:05: Dodano plik Zał. nr 1A - projekt boisko olszanica.pdf
2017-07-20 15:06:05: Dodano plik Zał. nr 1 - projekt boisko uherce m..pdf
2017-07-20 15:04:24: Dodano plik SIWZ.docx
2017-07-20 15:03:59: Dodano plik Ogłoszenie nr 555258.doc

 

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym dla zadania pn.:

„Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Szkół Publicznych wraz z niezbędnymi obiektami infrastruktury technicznej w tym budowa oświetlenia, drenażu i ogrodzenia na działkach o nr ewid. 414 w m. Uherce Mineralne i nr ewid. 1164 w m. Olszanica”



Data składania ofert:
2017-08-07 09:00:00
Data wpłaty wadium:
2017-08-07 09:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 93.00 KbPlik DOC
2. SIWZ 58.46 Kb
3. Zał. nr 1 do SIWZ - projekt boisko uherce m. 8.98 MBPlik PDF
4. Zał. nr 1A do SIWZ- projekt boisko olszanica 10.86 MBPlik PDF
5. Zal. Nr 2 do SIWZ Wzór formularza ofertowego 42.12 Kb
6. Zal. Nr 3 do SIWZ Wzór oświadczenia na podstawie art.25aust.1ustawy 42.00 KbPlik DOC
7. Zal. Nr 3a do SIWZ Wzór zobowiązanie 26.00 KbPlik DOC
8. Zal. Nr 4 do SIWZ Wzór owiadczenia grupa kapitalowa 39.50 KbPlik DOC
9. Zal. Nr 5 do SIWZ Wzór wykazu robt 49.00 KbPlik DOC
10. Zal. Nr 6 do SIWZ Wzór pełnomocnictwa 41.00 KbPlik DOC
11. Zal. Nr 7 do SIWZ Wzór umowy 243.50 KbPlik DOC
12. Zal. Nr 8 do SIWZ Wzor wykazu osób 31.00 KbPlik DOC
13. Zał. nr 9 do SIWZ- STWIORB 798.04 KbPlik PDF
14. Zał. nr 10 do SIWZ - przedmiar robót boisko uherce m 78.15 KbPlik PDF
15. Zał. nr 10a do SIWZ - przedmiar robót boisko olszanica 76.85 KbPlik PDF
16. Odpowiedzi na pytania 704.74 KbPlik PDF
17. Informacja z otwarcian ofert 359.10 KbPlik PDF
18. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 549.11 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-20 15:00:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-20 15:11:44

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-07-25 14:43:25: Dodano plik Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
2017-07-21 11:53:20: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
Więcej >>>
2017-07-07 12:50:56: Usunięto plik Zmiana do Ogłoszenia 544378.doc
2017-07-07 12:50:40: Dodano plik Zmiana do ogłoszenia.doc

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym dla zadania pn.:

„Przebudowa dróg do pól na terenie gminy Olszanica”



Data składania ofert:
2017-07-21 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2017-07-20 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 77.00 KbPlik DOC
2. Zmiana do ogłoszenia 24.00 KbPlik DOC
3. SIWZ 59.12 Kb
4. SIWZ 59.12 Kb
5. Załącznik nr 1 do SIWZ (przedmiar +mapa) Paszowa 657.55 KbPlik PDF
6. Załącznik nr 1 do SIWZ (przedmiar +mapa) Uherce Mineralne 521.35 KbPlik PDF
7. Zal.Nr2doSIWZW - formularz ofertowy 42.12 Kb
8. Zal.Nr3doSIWZ - wzr owiadczenia na podstawie art.25aust.1ustawy 41.50 KbPlik DOC
9. Zal.Nr4doSIWZ - wzór oświadczenia grupaka pitalowa 39.50 KbPlik DOC
10. Zal.Nr7doSIWZ wzór umowy 159.50 KbPlik DOC
11. Zal.Nr7doSIWZ wzór umowy 159.50 KbPlik DOC
12. Zal.Nr8doSIWZ - Wzór penomocnictwa 40.50 KbPlik DOC
13. Informacja z otwarcia ofert 358.95 KbPlik PDF
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 735.73 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-20 08:00:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-04 14:31:35

Rejestr zmian

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym dla zadania pn.:

„Przebudowa dróg lokalnych na terenie Gminy Olszanica - etap II”



Data składania ofert:
2017-07-28 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 91.50 KbPlik DOC
2. SIWZ 62.52 Kb
3. Załącznik nr 1 do SIWZ - Zadanie nr 1 Zwierzyń -przedmiar i mapka 505.40 KbPlik PDF
4. Załącznik nr 1 do SIWZ- Zadanie nr 2 Wańkowa- przedmiar i mapka 384.92 KbPlik PDF
5. Zal. Nr 2 do SIWZ Wzór formularza ofertowego 41.96 Kb
6. Zal. Nr 3 do SIWZ Wzór oświadczenia na podstawieart.25aust.1ustawy1 41.50 KbPlik DOC
7. Zal. Nr 4 do SIWZ Wzór oświadczenia grupa kapitalowa 39.50 KbPlik DOC
8. Zal. Nr 5 do SIWZ Wzór wykazu robt 38.00 KbPlik DOC
9. Zal. Nr 6 do SIWZ Wzór wykazu osób 37.00 KbPlik DOC
10. Zal. Nr 7 do SIWZ Wzór Umowy 163.50 KbPlik DOC
11. Zal. Nr 8 do SIWZ Wzór pełnomocnictwa 41.00 KbPlik DOC
12. Informacja z otwarcia ofert 331.74 KbPlik PDF
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 394.74 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-12 08:00:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-12 12:35:18

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-07-25 14:34:12: Dodano plik Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
2017-07-21 11:54:37: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
Więcej >>>
2017-07-10 08:40:50: Dodano plik Informacja o prawidłowym nr konta.doc

 

Ogłoszenie

o przetargu nieograniczonym dla zadania pn.:

 „Remont strażnicy Ochotniczej Straży

Pożarnej w Uhercach Mineralnych”

 



Data składania ofert:
2017-07-20 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2017-07-20 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 77.00 KbPlik DOC
2. Zmiana do ogłoszenia 24.50 KbPlik DOC
3. SIWZ 57.78 Kb
4. Zal.Nr1doSIWZ - przedmiar robót 36.91 KbPlik PDF
5. Zal.Nr2doSIWZW - formularz ofertowy 42.26 Kb
6. Zal.Nr3doSIWZ - wzr owiadczenia na podstawie art.25aust.1ustawy 41.50 KbPlik DOC
7. Zal.Nr4doSIWZ - wzór oświadczenia grupaka pitalowa 41.00 KbPlik DOC
8. Zal.Nr6doSIWZ - Wzor penomocnictwa 42.00 KbPlik DOC
9. Zal.Nr7doSIWZ wzór umowy 231.00 KbPlik DOC
10. Informacja o prawidłowym nr konta 287.50 KbPlik DOC
11. Informacja z otwarcia ofert 327.13 KbPlik PDF
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 347.23 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-04 08:00:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-04 14:25:27

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-07-12 14:00:31: Dodano plik Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
2017-07-11 13:34:19: Dodano plik Informacja z otwarcia ofert.pdf
Więcej >>>
2017-07-10 08:42:11: Dodano plik Informacja o prawidłowym nr konta.doc
2017-06-23 12:42:29: Dodano plik Zal.Nr7doSIWZWzrumowy.doc
2017-06-23 12:42:09: Dodano plik Zal.Nr6doSIWZWzrpenomocnictwa.doc
2017-06-23 12:41:50: Dodano plik Zal.Nr5doSIWZWzrwykazurobt.doc
2017-06-23 12:41:29: Dodano plik Zal.Nr4doSIWZWzrowiadczeniagrupakapitalowa.doc
2017-06-23 12:41:09: Dodano plik Zal.Nr3doSIWZWzrowiadczenianapodstawieart.25aust.1ustawy.doc
2017-06-23 12:40:48: Dodano plik Zal.Nr2doSIWZWzrformularzaofertowego.docx
2017-06-23 12:40:23: Dodano plik SIWZ.docx
2017-06-23 12:40:06: Dodano plik olszanica elewacja OSP do przet.pdf
2017-06-23 12:39:42: Dodano plik Ogłoszenie nr 537956.doc

 Gmina Olszanica: „Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Olszanicy"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, krajowy numer identyfikacyjny 37044005700000, ul. 81 , 38722 Olszanica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-13 461-76-10, , e-mail gmina@olszanica.pl, , faks 0-13 461-73-73.
Adres strony internetowej (URL): www.olszanica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.olszanica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)



Data składania ofert:
2017-07-11 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2017-07-11 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 81.00 KbPlik DOC
2. Przedmiar 35.33 KbPlik PDF
3. SIWZ 59.24 Kb
4. Załącznik nr 2 do SIWZ 42.14 Kb
5. Załącznik nr 3 do SIWZ 41.50 KbPlik DOC
6. Załącznik nr 4 do SIWZ 41.00 KbPlik DOC
7. Załącznik nr 5 do SIWZ 49.50 KbPlik DOC
8. Załącznik nr 6 do SIWZ 42.50 KbPlik DOC
9. Załącznik nr 7 do SIWZ 247.00 KbPlik DOC
10. Informacja o prawidłowym nr konta 288.00 KbPlik DOC
11. Informacja z otwarcia ofert 335.78 KbPlik PDF
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 486.34 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-23 12:40:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-23 12:39:03
Modyfikował(a): Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-12 14:00:31

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-07-10 12:09:52: Dodano plik Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf
2017-06-19 13:53:58: Dodano plik Zal.Nr8doSIWZWzrpenomocnictwa.doc
Więcej >>>
2017-06-19 13:53:23: Dodano plik Zal.Nr7doSIWZWzrUmowy.doc
2017-06-19 13:53:00: Dodano plik Zal.Nr6doSIWZWzrwykazuosb.doc
2017-06-19 13:52:39: Dodano plik Zal.Nr5doSIWZWzrwykazurobt.doc
2017-06-19 13:52:16: Dodano plik Zal.Nr4doSIWZWzroswiadczeniagrupakapitalowa.doc
2017-06-19 13:51:53: Dodano plik Zal.Nr3doSIWZWzrowiadczenianapodstawieart.25aust.1ustawy1.doc
2017-06-19 13:51:29: Dodano plik Zal.Nr2doSIWZWzrformularzaofertowego1.docx
2017-06-19 13:50:50: Dodano plik Zadanie nr 11.pdf
2017-06-19 13:50:31: Dodano plik Zadanie nr 10.pdf
2017-06-19 13:50:06: Dodano plik Zadanie nr 9.pdf
2017-06-19 13:49:35: Dodano plik Zadanie nr 8.pdf
2017-06-19 13:49:00: Dodano plik Zadanie nr 7.pdf
2017-06-19 13:48:38: Dodano plik Zadanie nr 6.pdf
2017-06-19 13:48:15: Dodano plik Zadanie nr 5.pdf
2017-06-19 13:47:55: Dodano plik Zadanie nr 4.pdf
2017-06-19 13:47:28: Dodano plik Zadanie nr 3.pdf
2017-06-19 13:47:07: Dodano plik Zadanie nr 2.pdf
2017-06-19 13:46:43: Dodano plik Zadanie nr 1.pdf
2017-06-19 13:44:47: Dodano plik SIWZ4.docx
2017-06-19 13:44:27: Dodano plik Ogłoszenie nr 534483.doc

 Gmina Olszanica: „Przebudowa dróg lokalnych na terenie gminy Olszanica"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, krajowy numer identyfikacyjny 37044005700000, ul. 81 , 38722 Olszanica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-13 461-76-10, , e-mail gmina@olszanica.pl, , faks 0-13 461-73-73.
Adres strony internetowej (URL): www.olszanica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.olszanica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa dróg lokalnych na terenie gminy Olszanica"
Numer referencyjny: RRG.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg lokalnych na terenie gminy Olszanica. Zakres i rodzaj robót obejmuje wykonanie w szczególności: - warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego - warstwy wyrównującej z betonu asfaltowego, - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, - przebudowy pobocza do parametrów: szer. 2 x 0,5 m o nawierzchni tłuczniowej gr. 15 cm. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) -w branży drogowej, - Przedmiar robót - Mapy z określonymi trasami dróg 3.4. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w STWIORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych STWiORB). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego



Data składania ofert:
2017-07-06 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 137.50 KbPlik DOC
2. SIWZ 63.00 Kb
3. Przedmiar - Zadanie Nr 1 581.60 KbPlik PDF
4. Przedmiar - Zadanie Nr 2 438.79 KbPlik PDF
5. Przedmiar - Zadanie Nr 3 453.48 KbPlik PDF
6. Przedmiar - Zadanie Nr 4 581.48 KbPlik PDF
7. Przedmiar - Zadanie Nr 5 512.84 KbPlik PDF
8. Przedmiar - Zadanie Nr 6 616.77 KbPlik PDF
9. Przedmiar - Zadanie Nr 7 806.30 KbPlik PDF
10. Przedmiar - Zadanie Nr 8 498.02 KbPlik PDF
11. Przedmiar - Zadanie Nr 9 784.84 KbPlik PDF
12. Przedmiar - Zadanie Nr 10 743.34 KbPlik PDF
13. Przedmiar - Zadanie Nr 11 415.91 KbPlik PDF
14. Załącznik Nr 2 do SIWZ 43.21 Kb
15. Załącznik Nr 3 do SIWZ 41.00 KbPlik DOC
16. Załącznik Nr 4 do SIWZ 39.50 KbPlik DOC
17. Załącznik Nr 5 do SIWZ 38.00 KbPlik DOC
18. Załącznik Nr 6 do SIWZ 37.00 KbPlik DOC
19. Załącznik Nr 7 do SIWZ 163.00 KbPlik DOC
20. Załącznik Nr 8 do SIWZ 40.50 KbPlik DOC
21. Informacja o unieważnieniu postępowania 347.74 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-19 13:45:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-19 13:43:56
Modyfikował(a): Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-10 12:09:52

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-07-11 13:12:03: Dodano plik Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
2017-06-27 14:54:10: Dodano plik SKMBT_C454e17062714110.pdf
Więcej >>>
2017-06-19 13:09:26: Dodano plik mapa do pretargu1`.jpg
2017-06-19 13:08:18: Dodano plik mapa do przetargu.jpg
2017-06-19 13:07:01: Dodano plik siwz zakup biletów przetarg II.docx
2017-06-19 13:06:43: Dodano plik ogłoszenie na zakup biletów.doc

 Gmina Olszanica: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Olszanica od 1 września 2017 roku do 22 czerwca 2018r w ramach kursów linii regularnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, krajowy numer identyfikacyjny 37044005700000, ul. 81 , 38722 Olszanica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-13 461-76-10, , e-mail gmina@olszanica.pl, , faks 0-13 461-73-73.
Adres strony internetowej (URL): www.olszanica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa



Data składania ofert:
2017-06-28 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 102.50 KbPlik DOC
2. SIWZ 67.17 Kb
3. Mapa Nr 1 6.45 MB
4. Mapa Nr 2 1.30 MB
5. Ogłoszenie o zmianie SIWZ 704.12 KbPlik PDF
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 333.88 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-19 13:10:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-19 13:06:03
Modyfikował(a): Tomasz Lasyk
Data: 2017-07-11 13:12:03

Rejestr zmian


ZMIANY:
2017-06-06 13:35:03: Dodano plik SKMBT_C454e17060612120.pdf
2017-05-24 13:21:29: Dodano plik siwz zakup biletów.docx
Więcej >>>
2017-05-24 13:21:06: Dodano plik Ogłoszenie zakup biletów.doc

 Gmina Olszanica: „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Olszanica od 1 września 2017 roku do 22 czerwca 2018r.” 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi 



Data składania ofert:
2017-06-05 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Ogłoszenie 110.00 KbPlik DOC
2. SIWZ 52.46 Kb
3. Zawiadomienie odrzuceniu oferty oraz zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 500.82 KbPlik PDF
Autor: Tomasz Lasyk
Data: 2017-05-24 13:25:00
Udostępnił: Tomasz Lasyk
Data: 2017-05-24 13:19:46
Modyfikował(a): Tomasz Lasyk
Data: 2017-06-06 13:35:03

Rejestr zmian


Strona:
[1]
2
3
4
5
6
7
8
9

Urząd Gminy Olszanica
Olszanica 81
38-722 Olszanica
tel. 013 461 70-45
email: gmina@olszanica.pl